donderdag 25 april 2013

El Camino

Deze blog ga ik beginnen met veel toeters, bellen, bubbels en vuurwerk!
Especially for you !

Omdat jullie allemaal zo lief zijn om mijn blog lezen.
Allemaal, als in 'elke keer meer dan 200'.
Allemaal, als in 'maandelijks bijna 1000'.
Natuurlijk verdenk ik er de mamaatje van, dagelijks 5 keer mijn blog te openen.
Maar, kom, zelfs dan nog blijven het KEIveel mensjes.
Ik begin er zowaar van te blozen, gelukkig dat jullie mij nu niet kunnen zien.
Of de liefde zou rap over zijn.
Soit, normaal gezien poch ik niet met zinnen waar cijfers in komen.
Zo van:
'Schoon handtas, hé, ja, die heeft 600 € gekost.'
'Ik heb gisteren wel 120 € uitgegeven aan eten alleen, hé.'
'Ja, gecustomiszed voor 5 000 €.'
Doe ik niet aan mee. Affirmeren met cijfers is so not classy.
Met als uitzondering, enkel en alleen om mensen stikjaloers te maken:
'Sinds vanmorgen onder de 60 kilo op de weegschaal. Ja toch wel.'
Slecht karakter, hé.
I know.
Vandaag maak ik wederom een exeptie voor jullie dus.
En voor alle andere slechte karakters, die mij absoluut het licht niet in de ogen gunnen.
De cijfers hierboven gaan hen een kleine krampaanval bezorgen.
Want ik weet dat ze stiekem toch meelezen.
Ha.

Blogger.com geeft mij deze getallen bij elke inlog.
Ik krijg zelfs een grafiek, en allerlei ingewikkelde statistieken.
Precies alsof ik niet genoeg wiskunde in mijn leven heb gekregen.
Jullie blijven dus talrijk langskomen.
Jullie zijn dan ook geweldig, laat u nooit iets anders meer wijs maken.
Dit had ik van z'n leven niet gehoopt trouwens, toen ik er een half jaar geleden mee begon.
Een cliché als een bom, maar toch waar.
Ik schrijf gewoon graag, en het doet me belachelijk veel plezier, jullie een beetje te entertainen.
 
Weliswaar, to be honest, dit is niet helemaal mijn eigen verdienste.
Ik heb hulp gekregen.
Van de enige, echte, Amazing Astrid.
In november heeft zij mijn blog namelijk 'geretweet'. (voor de leken onder jullie: Twitter-actie)
Daardoor hebben meer dan 75 000 mensen mijn blog zien passeren. 
Op die dag oversteeg mijn lezersgrafiek de 3000+.
Mijn blonde brein kon dat niet bevatten, dat snapt u wel, zeker.
Ik had het bijna op Facebook gepost, zoals de meeste mensen doen met 'ego-boostjes'.
Heb mij ingehouden. Weeral dat affirmeren, hé, weeral, not so classy.
Toch, zo fier als een gieter was ik.
 
Caroline Rome
Mijn ode aan @Astridbryan Alle wegen leiden naar Rome carolrome.blogspot.com/?spref=tw
08:22 PM - 19 Nov 12
Retweeted by

Astrid Bryan Astrid Bryan @Astridbryan
To 76604 followers.
 
En toen volgde er dit, een persoonlijk bericht van Miss Fabulous herself. 
 
Astrid Bryan
@RomeCaro love your blog!!!!! KusjeLachebekje met hartvormige ogenDik zwart hartGezichtje geeft luchtkusje
 
Dat heeft heel mijn 2012 goed gemaakt.
 
And, vermits jullie mijn blog leuk vinden, gaan jullie het volgende ook KEIleuk vinden:
 
 
Mijn bedevaartstocht naar Santiago de Compostella.
Met de nadruk op 'Mijn'.
I kid you not: miss Fashion Police heeft zich dagenlang in spuuglelijke klederdracht vertoont.
Rugzak inclusief. Te Eviva Espana.
Binnen 4 dagen, nu maandag, op 29 april, zal het 3 jaar geleden zijn dat ik ben vertrokken.
Voor mij lijkt het alsof het gisteren was.
Maar wat ik daar allemaal heb gezien en beleefd, is te komisch om te verzwijgen.
Vandaar de voorstelling met Cinderela als mijn alter ego.
En om nu eens efkes 'den dikke nek' uit te hangen:
Het is echt een vermakelijke show, moest ik het zelf niet geschreven hebben: I would stil love it.
Voor zij die al eens zijn komen kijken: we hebben er nog een half uur bijgedaan. Nu gij.
 
Als lokaas, geef ik dit nog mee, de 'look' van 3 jaar geleden op 29/04/2010:
 
Zulke beelden geef ik niet voor niets vrij, dat begrijpt u wel.
Op zulke 'kleding-disasters' staan namelijk heel zware straffen.
 
Ik zie u dus op 31 mei of 1 juni.
Dat staat nu wel buiten kijf, me dunkt.
 
Cheers,
C. 

1 opmerking: